ΓΕΝΙΚΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ (ΕΛΛΑΔΑ - ΚΟΣΜΟΣ)

 

Diesel: Σε ύφεση η Ελληνική… υστερία – Τέλος οι μικροί κινητήρες

newspull
0
Αποτέλεσμα εικόνας για diesel

Αλλάζουν ραγδαία τα δεδομένα στις πωλήσεις αυτοκινήτων σε ό,τι αφορά την επιλογή των αγοραστών σχετικά με το καύσιμο. Οπως έχουμε γράψει πολλές φορές, οι Ελληνες έπεσαν με τα μούτρα στις νέες επιλογές που προέκυψαν μετά την άρση της ανόητης απαγόρευσης των Ι.Χ. αυτοκινήτων diesel σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Η δεδομένη οικονομία καύσιμου, σε συνδυασμό με το φθηνότερο (έναντι της βενζίνης) πετρέλαιο κίνησης, άλλαξε εντελώς το μείγμα των πωλήσεων, με τα αυτοκίνητα με diesel κινητήρες να
καταλαμβάνουν ακόμα και το 80% των συνολικά ισχνών (είναι η αλήθεια ) πωλήσεων. Υπήρξαν και φαινόμενα… υστερίας και σε μικρά νησιά της χώρας μας, όπου πελάτες επέλεγαν να αγοράσουν diesel αυτοκίνητα, έστω και αν εκεί τα χιλιόμετρα που διανύουν είναι πολύ λιγότερα απο των πόλεων.

Μάλιστα αυτοί επέμεναν ακόμα και όταν ο πωλητής “με χαρτί και με μολύβι” τους αποδείκνυε οτι με τα διανυθέντα χιλιόμετρα που κάνουν το χρόνο δε θα κάλυπταν σε οικονομία καυσίμου τη μεγαλύτερη διαφορά που κοστίζει το diesel σε σχέση με το βενζίνης, ούτε σε 20 χρόνια.

Αυτή η μόδα μειώνεται δραστικά, με τους υποψήφιους αγοραστές να δείχνουν ιδιαίτερα ενημερωμένοι για τα αυτοκινητικά – τεχνολογικά δρώμενα και για το τι έρχεται για τους μικρούς diesel.
Η ζήτηση του 80% αυτή τη στιγμή έχει πέσει στο 40% στις λιανικές πωλήσεις, με το 59% να επιλέγει πλέον κινητήρες βενζίνης. Βάζοντας μαζί τις πωλήσεις των νοικιάρικων αυτοκινήτων αλλά και τις εταιρικές (πωλητές κ.λπ) το μείγμα πετρέλαιο – βενζίνη είναι στο 50-50.
Σήμερα το “μείγμα” των αγοραστών κινητήρων πετρελαίου και βενζίνης -τουλάχιστον στις λιανικές πωλήσεις- εναρμονίζεται για πρώτη φορά στα χρονικά με την αντίστοιχη ευρωπαϊκή τάση.

Αντίστοιχα με την Ελλάδα, στην υπόλοιπη Ευρώπη η ζήτηση για τα diesel μοντέλα πέφτει, με τις προβλέψεις να αναφέρουν ότι η πτώση φτάνει και το 30%. Μάλιστα κάποιοι ειδικοί αναφέρουν ακόμα για “εξαφάνιση” του μικρού κυβισμού κινητήρων πετρελαίου στα επόμενα δύο χρόνια, λόγω και της αυστηροποίησης των προδιαγραφών εκπομπών ρύπων, από EURO6 που είναι σήμερα, στο EURO7. Τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο δύσκολα με την αλλαγή μέτρησης των ρύπων.

ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗ-     πηγη

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Οι αναρτήσεις που γίνονται από το διαδίκτυο τα κείμενα και οι φωτογραφίες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε ότι είναι δημόσια.Αναρτήσεις η αναδημοσιεύσεις, από άλλες πηγές που αναρτώνται σε αυτό το blog εκφράζουν αυτούς που τις υπογράφουν.Αν υπάρχουν πνευμ.δικαιώματα παρακαλούμε ενημερώστε μας για την αφαίρεση τους(των αναρτήσεων ή αναδημοσιεύσεων).Ενημερώστε μας άμεσα εάν θίγεστε απο κάποια ανάρτηση ώστε να την αφαιρέσουμε.
Εισαγωγικός Σχολιασμός (μπλέ γράμματα)
Σε ορισμένες αναρτήσεις υπάρχει περίπτωση σαν πρόλογος να υπάρχει δικός μας σχολιασμός.Αυτή είναι η δική μας άποψη για το θέμα και δεν υποχρεώνουμε κανέναν να την διαβάσει...
---
Τα σχόλια αντιπροσωπεύουν την προσωπική γνώμη των συγγραφέων τους και όχι αυτή του newspull.Μη κόσμια και προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται όπου αυτά εντοπίζονται(ενημερώστε μας και εσείς εάν χρειαστεί).

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Οι αναρτήσεις που γίνονται από το διαδίκτυο τα κείμενα και οι φωτογραφίες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε ότι είναι δημόσια.Αναρτήσεις η αναδημοσιεύσεις, από άλλες πηγές που αναρτώνται σε αυτό το blog εκφράζουν αυτούς που τις υπογράφουν.Αν υπάρχουν πνευμ.δικαιώματα παρακαλούμε ενημερώστε μας για την αφαίρεση τους(των αναρτήσεων ή αναδημοσιεύσεων).Ενημερώστε μας άμεσα εάν θίγεστε απο κάποια ανάρτηση ώστε να την αφαιρέσουμε.
Εισαγωγικός Σχολιασμός (μπλέ γράμματα)
Σε ορισμένες αναρτήσεις υπάρχει περίπτωση σαν πρόλογος να υπάρχει δικός μας σχολιασμός.Αυτή είναι η δική μας άποψη για το θέμα και δεν υποχρεώνουμε κανέναν να την διαβάσει...
---
Τα σχόλια αντιπροσωπεύουν την προσωπική γνώμη των συγγραφέων τους και όχι αυτή του newspull.Μη κόσμια και προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται όπου αυτά εντοπίζονται(ενημερώστε μας και εσείς εάν χρειαστεί).

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !