ΓΕΝΙΚΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ (ΕΛΛΑΔΑ - ΚΟΣΜΟΣ)

 

Η.Π.Α : Εκατοντάδες ηλεκτρικά αυτοκίνητα ξέμειναν απο ρεύμα λόγω υπερβολικού ψύχους!

newspull
0

newspull Ενεργοποιήστε τις ειδοποιήσεις μας!

Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση μας μάρανε..

Δεν είναι μυστικό πως το υπερβολικό κρύο (θερμοκρασίες κάτω του μηδενός), ρίχνει την εκτιμώμενη αυτονομία των ηλεκτρικών οχημάτων, αυξάνοντας παράλληλα και τον χρόνο φόρτισης.

Στη Νορβηγία, όπου τα EV είναι best sellers, σχεδόν όλοι οι κάτοχοί τους, έχουν φορτιστή στο σπίτι και οι αποστάσεις είναι διαφορετικές, με αποτέλεσμα να μπορούν να φορτίζουν κάθε βράδυ και να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο την επόμενη ημέρα.

Όταν όμως η θερμοκρασία στο πολυσύχναστο Σικάγο της Αμερικής, (μία πόλη όπου οι περισσότεροι ιδιοκτήτες EV φορτίζουν σε δημόσιους ταχυφορτιστές), έπεσε έως και 18 βαθμούς Κελσίου κάτω από το μηδέν, ήρθε το χάος.

Οι ιδιοκτήτες των Tesla αναγκάστηκαν να ρυμουλκήσουν τα αυτοκίνητά τους αφού οι πολύωροι χρόνοι αναμονής για μια διαθέσιμη πρίζα άδειασαν τις μπαταρίες τους. Με τις χαμηλές θερμοκρασίες να μειώνουν την αυτονομία και να επιμηκύνουν τους χρόνους φόρτισης, είναι ένα διπλό χτύπημα για τις ηλεκτρικές μετακινήσεις.

Ο Λευκός Οίκος χρηματοδοτεί επί του παρόντος προσπάθειες για την αύξηση του αριθμού των σταθμών φόρτισης στην Αμερική, αλλά η έρευνα έχει διαπιστώσει ότι ο αριθμός πρέπει να τετραπλασιαστεί μέχρι το 2025 προκειμένου να συμβαδίσει με την ανάπτυξη των EV.

Οι μπαταρίες αυτοκινήτων λειτουργούν καλύτερα σε θερμοκρασίες περιβάλλοντος, αλλά χάνουν την αποδοτικότητά τους όταν το θερμόμετρο πέσει κάτω από το μηδέν. Μια μελέτη της Νορβηγικής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου διαπίστωσε ότι το κρύο μπορεί να μειώσει την εμβέλεια ενός ηλεκτρικού οχήματος έως και 20 τοις εκατό. Ωστόσο, η AAA διαπίστωσε ότι η εμβέλεια μπορεί να μειωθεί έως και κατά 40 τοις εκατό στο κρύο.

zougla.gr 


Διαβάστε επίσης :

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Οι αναρτήσεις που γίνονται από το διαδίκτυο τα κείμενα και οι φωτογραφίες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε ότι είναι δημόσια.Αναρτήσεις η αναδημοσιεύσεις, από άλλες πηγές που αναρτώνται σε αυτό το blog εκφράζουν αυτούς που τις υπογράφουν.Αν υπάρχουν πνευμ.δικαιώματα παρακαλούμε ενημερώστε μας για την αφαίρεση τους(των αναρτήσεων ή αναδημοσιεύσεων).Ενημερώστε μας άμεσα εάν θίγεστε απο κάποια ανάρτηση ώστε να την αφαιρέσουμε.
Εισαγωγικός Σχολιασμός (μπλέ γράμματα)
Σε ορισμένες αναρτήσεις υπάρχει περίπτωση σαν πρόλογος να υπάρχει δικός μας σχολιασμός.Αυτή είναι η δική μας άποψη για το θέμα και δεν υποχρεώνουμε κανέναν να την διαβάσει...
---
Τα σχόλια αντιπροσωπεύουν την προσωπική γνώμη των συγγραφέων τους και όχι αυτή του newspull.Μη κόσμια και προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται όπου αυτά εντοπίζονται(ενημερώστε μας και εσείς εάν χρειαστεί).

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Οι αναρτήσεις που γίνονται από το διαδίκτυο τα κείμενα και οι φωτογραφίες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε ότι είναι δημόσια.Αναρτήσεις η αναδημοσιεύσεις, από άλλες πηγές που αναρτώνται σε αυτό το blog εκφράζουν αυτούς που τις υπογράφουν.Αν υπάρχουν πνευμ.δικαιώματα παρακαλούμε ενημερώστε μας για την αφαίρεση τους(των αναρτήσεων ή αναδημοσιεύσεων).Ενημερώστε μας άμεσα εάν θίγεστε απο κάποια ανάρτηση ώστε να την αφαιρέσουμε.
Εισαγωγικός Σχολιασμός (μπλέ γράμματα)
Σε ορισμένες αναρτήσεις υπάρχει περίπτωση σαν πρόλογος να υπάρχει δικός μας σχολιασμός.Αυτή είναι η δική μας άποψη για το θέμα και δεν υποχρεώνουμε κανέναν να την διαβάσει...
---
Τα σχόλια αντιπροσωπεύουν την προσωπική γνώμη των συγγραφέων τους και όχι αυτή του newspull.Μη κόσμια και προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται όπου αυτά εντοπίζονται(ενημερώστε μας και εσείς εάν χρειαστεί).

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !